Matvareexpressen Matvareexpressen
Søk
  • Logg inn
  • Ny kunde (firma)
  • Ny kunde (privat)
  • Leverer vi til deg?
  • Nettbutikken
  • Leverer vi til deg?
  • Priser
  • Retur av pant
  • Bruker- og salgsbetingelser
  • Personvern og vilkår
  • Matvareexpressen
  • Ofte stilte spørsmål (FAQ)
  • Hjelp og kundeservice
  • Om oss
  • Avdelinger
  • Ansvar og miljø
  • Jobb og karriere
  • Produkter
  • Forside
  • Handlevogn
Søk
Her finner du
Ofte Stilte Spørsmål
Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med. Hva som helst!
Bli kunde!
  • Forside
  • FAQ
  • FAQ
  • Retur og reklamasjon
  • Kundeservice
  • Betaling og fakturering
  • Bestilling og levering
  • Kvalitet og holdbarhet
  • Nettbutikken
  • Levering hjem til deg. Priser og annet
  • Vareutvalg
  • Priser Ink MVA
  • Hvem er Matvareexpressen?
  • Måltidshjelpen for barnehager
  • Bærekraft
  • Annet
  • Samarbeidspartnere
  • Utlån av utstyr
  • Om oss
  • Leveringskostnad

    Leveringsgebyr 99 ,-

    Direktelink: /faq/sporsmal/Leveringskostnad/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Sikkerhet ved levering

    Matvareexpressen har flere års erfaring med levering til skoler, sfo, og barnehage, blant annet på kommunale anbud til disse i Stavanger og Rogaland. Matvareexpressens transportbiler er av en annen type enn andre leverandører. Da vårt hovedfokus er barnehager, skoler, sfo, og andre lignende institusjoner kjører vi biler av mindre størrelse (Fiat Ducato frys/kjølebil). Disse sørger for en sikrere levering til disse typer steder.

    Direktelink: /faq/sporsmal/sikkerhet-ved-levering/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Opplæring for bruk av nettbutikk

    Full opplæring tilbys nye kunder.
    Driftsleder eller kundeansvarlig i hver avdeling kan komme på besøk til dere og ta runde med opplæring når som helst.

    Direktelink: /faq/sporsmal/opplaering-bruk-av-nettbutikk/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Feil ved levering

    Sjåførene våre er pliktet til å si ifra dersom det mangler varer ved levering, men vi anbefaler likevel at man ser igjennom varene ved levering og ser at alt stemmer iforhold til ordreseddelen, i tilfelle noe er kommet til skade under transport, eller kvaliteten på varene ikke innfrir ens forventninger.

    Dersom det allikevel oppdages at ett produkt mangler eller er skadet ved varelevering, må dette varsles via telefon eller e-post til vår kundeservice så tidlig som det lar seg gjøre. Vi plikter oss til å alltid være løsningorienterte og klarer i nesten alle tilfeller å skaffe nytt produkt innen en time. Eventuelt avtaler vi i samarbeid med kunden hva som er den beste løsningen for hver situasjon.

    Kundeservice

    Direktelink: /faq/sporsmal/feil-ved-levering/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Kreditering og retur

    Dersom man får en vare man ikke er fornøyd med kvaliteten på og ikke ønsker ny vare, vil dette bli trukket fra på kommende faktura.

    Varen vil bli hentet av en av våre sjåfører, unntak er hvis varen er i så dårlig stand at kunden bare kan kaste den. F. eks. råtten frukt og lignende.

    Kundeservice

    Direktelink: /faq/sporsmal/kreditering-og-retur/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Dagligvarer

    Matvareexpressen har et vareutvalg på over 4500 varelinjer per idag og vareutvalget øker stadig.

    Vi leverer absolutt alt man måtte trenge for å ha en god lunsjordning i både små bedrifter, store kantiner og barnehager i alle størrelser.

    Direktelink: /faq/sporsmal/dagligvarer/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Brød

    Vi får ferskt brød og brødvarer levert fra både nasjonale aktører og lokale bakere. Vi leverer både ferdig oppskåret brød og hele ferske brød.
    Brødene blir levert til oss natten før utlevering til våre kunder, dette sikrer så ferske brød som mulig.

    Direktelink: /faq/sporsmal/brod/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Meieri

    Vi har et meget stort utvalg av meierivarer fra de største aktørene i Norge.
    Vi får daglige leveringer fra meieriene, noe som sikrer veldig god holdbarhetsdato på varer som f.eks. melk, yoghurt, smør og ost.

    Direktelink: /faq/sporsmal/meieri/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Frukt og grønt

    Matvareexpressen ønsker å være en ener i markedet når det gjelder kvalitet og holdbarhet på frukt og grønt. Vi har hele veien hatt et tett samarbeid med Bama, som er Norges største leverandør innenfor dette segmentet. Dette varige samarbeidet har ført til betraktelig forbedring på kvaliteten på frukt og grønt som vi får inn på lager og leverer videre ut til våre kunder. Det har også ført til bedre rutiner for lagring av frukt og grønt på våre lagre.

    Direktelink: /faq/sporsmal/frukt-og-gront/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Holdbarhet

    Vi garanterer en ukes holdbarhet på alle varer med datostempling.

    Direktelink: /faq/sporsmal/holdbarhet/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Bestillingsfrist

    Bestillingsfristen er 12:00 for levering dagen etter.

    Direktelink: /faq/sporsmal/Bestillingsfrist/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Minimumsordre

    Minimumsordre 1000,-

    Direktelink: /faq/sporsmal/Minimumsordre/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Expresslevering

    Ved ekstraordinære bestillinger, hastebestillinger, og etterbestillinger, kan dette ringes inn av bestiller. Varene pakkes deretter fra vårt lager og kjøres til kunden. Vi benytter oss da av elbil som er dedikert til expressleveringer for våre kunder. Denne policyen tar utgangspunkt i Matvareexpressens mål om å være en totalleverandør for våre kunder, som derfor skal slippe å løpe ut på butikk ved mangler og lignende.

    Direktelink: /faq/sporsmal/expresslevering/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Er prisene inkludert MVA?

    Som privatkunde er alle priser som vises på nettbutikken inkludert MVA.

    Som firmakunde er alle priser som vises på nettbutikken eksklusiv MVA.

    Direktelink: /faq/sporsmal/er-prisene-inkludert-mva/
    Sist oppdatert: 05.06.2020
  • Betaling

    Du kan betale med Mastercard/Visa eller Vipps gjennom Dintero.

    Direktelink: /faq/sporsmal/betaling/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Leveringstidspunkt

    Du kan dessverre per nå ikke velge leveringstidspunkt.
    Ordren leveres mellom 08.00 og 16.00.

    Direktelink: /faq/sporsmal/Leveringstidspunkt/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Tobakk

    Salg av tobakksvarer til personer under 18 år er ikke tillatt. Legitimasjon må fremvises ved utlevering. Dersom vi møter mindreårige ved utlevering, blir tobakksvarene tatt ut av bestillingen men øvrige varer vil bli levert.

    Direktelink: /faq/sporsmal/tobakk/
    Sist oppdatert: 04.06.2020
  • Privatkunder

    Betal med Visa,Mastercard eller Vipps gjennom Dintero

    Direktelink: /faq/sporsmal/betaling-privatkunder/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Hvordan legge til flere brukere

    Når du er innlogget, gå på bruker ikonet oppe til høyre og klikk "Din side".
    Du finner "Brukere" under "Kundenavn's Instillinger".

    Klikk "legg til bruker", brukeren får da en epost hvor den setter passord. Etterpå kan brukeren logge rett inn og handle.

    Direktelink: /faq/sporsmal/hvordan-legge-til-flere-brukere/
    Sist oppdatert: 14.09.2020
  • Hvordan lage handlelister

    Når du er innlogget, gå på bruker ikonet oppe til høyre og klikk "Din side".

    Under "Handlelister" klikk "vis alle og legg til".
    Skriv inn navn og velg eventuelt kunden handlelisten skal være synlig for. Da vil alle brukere koblet til kunden kunne bruke handlelisten.

    Når du har opprettet en handleliste vil du se et ikon under hvert produkt klikk på dette og velg handelisten du ønsker å legge produktet til i.
    Har du skrevet inn et produkt antall vil dette bli lagt til, ellers 1 stk.

    Direktelink: /faq/sporsmal/hvordan-lage-handlelister/
    Sist oppdatert: 14.09.2020
  • Ifco kasse (grønn leveringskasse)

    Sett dine kasser frem når vi kommer med ny levering og vi tar de med oss i retur.

    Slik legger du sammen kassen(kan variere fra modell til modell, våre grønne har trykknapp i hvert hjørne

    Dersom ikke sjåføren tar disse med seg gi oss beskjed på telefon eller epost.

    Kundeservice

    Direktelink: /faq/sporsmal/hva-gjor-jeg-med-de-gronne-kassene/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Legemidler

    Salg av legemidler til personer under 18 år er ikke tillatt. Legitimasjon må fremvises ved utlevering. Dersom vi møter mindreårige ved utlevering, blir tobakksvarene tatt ut av bestillingen men øvrige varer vil bli levert.

    Maks 1 produkt av hver per døgn.

    Direktelink: /faq/sporsmal/legemidler/
    Sist oppdatert: 13.01.2021
  • Alkohol

    Salg av alkohol til personer under 18 år er ikke tillatt. Legitimasjon må fremvises ved utlevering. Dersom vi møter mindreårige ved utlevering, blir alkohol tatt ut av bestillingen men øvrige varer vil bli levert.

    Direktelink: /faq/sporsmal/alkohol/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Moderne bilpark

    Vi en en ny og oppdatert bilpark hvor vi har satt stort fokus på miljø og utslipp. Vår hovedtyngde av kjøretøy er av Euro 6 klassen med det laveste NOX- og partikkelutslippet i markedet.

    I tillegg til dette har vi igangsatt et eget prosjekt knyttet til EL-varebiler som på sikt skal erstatte fossilt brennstoff i transporten.

    Direktelink: /faq/sporsmal/moderne-bilpark/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Annet spørsmål

    Noko anna

    Direktelink: /faq/sporsmal/annet-sporsmal/
    Sist oppdatert: 03.01.2020
  • Matvareexpressen

    Matvareexpressen er en fullsortimentsgrossist innen dagligvarer og storhusholdning.
    Idag leverer vi dagligvarer til bedriftskunder i Haugesund, Stavanger, Bergen og Agder.
    Siden oppstart i 2007 har vårt fokus vært på kvalitet, service og matsikkerhet.

    Direktelink: /faq/sporsmal/matvareexpressen/
    Sist oppdatert: 07.01.2020
  • Om nettbutikken

    Matvareexpressen har en topp moderne nettbutikk for bestilling av varer: www.mve.no
    Nettbutikken inneholder i dag ca. 3000 varer og dette tallet øker ved ønsker fra kunder. Det er bilder av alle produkter og priser er lett synlig.

    Nettbutikken består av et kategorioppsett hvor kunden velger ønsket kategori og får deretter opp alternative produkter innenfor denne kategorien. (f.eks. brød)
    Ernærings, produkt og produksjonsinformasjon ligger tilgjengelig inne på hvert produkt i nettbutikken og er lett synlig.

    Kunden kan også velge å søke seg frem til riktig produkt. Søkefunksjonen i nettbutikken er meget eksklusiv og gjør det meget lett for bestiller å finne frem til ønskede varer. Søkefunksjonen gir forslag basert på hva kunden skriver inn forløpende etter hvert som kunden fyller inn bokstaver.

    Det er også mulig å filtrere direkte i søket (f.eks. på brød), samt legge til varer i handlekurv direkte i søk. Funksjonen er dermed meget brukervennlig.

    Direktelink: /faq/sporsmal/om-nettbutikken/
    Sist oppdatert: 21.01.2020
  • Pant og resirkulering

    Dersom dere har pant som kan resirkuleres stående, kan dere la en av våre dyktige sjåfører ta med seg flasker og bokser i retur.
    Innlevert pant vil da bli telt opp og kreditert på neste ordre, deretter levert inn til resirkulering.

    Vil du lese mer om panteordningen besøk infitum.no

    Direktelink: /faq/sporsmal/retur-av-pant/
    Sist oppdatert: 07.01.2020
  • Bestillingsfrist

    Bestilling sendes inn via vår nettbutikk. LENKE

    Bestillingsfrist er senest klokken 12.00 for levering påfølgende dag. Unntak er dersom man har avtalt egne frister. F.eks 2-dagers frist.

    Dersom bestillingsfristen ved uhell ikke kan holdes, må dette varsles via telefon til vår kundeservice så tidlig som det lar seg gjøre.

    Direktelink: /faq/sporsmal/bestillingsfrist/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Levering

    Alle våre kunder har mulighet for levering opp til 5 dager i uken. Vi leverer ikke ut varer på helgedager. Unntak er dersom man har avtalt egne leveringstider i kontrakt.

    Levering av varene skjer ila formiddagen og senest innen klokken 12.30, på valgt leveringsdato.
    Dersom man ønsker et spesifikt leveringstidspunkt, kan dette avtales med driftsleder i de enkelte avdelingene.

    Direktelink: /faq/sporsmal/levering/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Varemottak

    Vi leverer alle varer i grønne Ifco-kasser og plasserer dem på kjøkkenet eller der man måtte ønske.
    Ordreseddel blir tilsendt på epost.

    Ifco-kassene slår man lett sammen selv og setter til sides til neste levering, da sjåførene tar disse med seg i retur.

    Dersom det ikke er ønskelig å ha ifco-kassene stående, kan man sende henvendelse til driftsleder og se om det lar seg gjøre at vi pakker ut varene ved levering og tar kassene i retur med en gang.

    Direktelink: /faq/sporsmal/varemottak/
    Sist oppdatert: 05.11.2020
  • Hvordan er vi en bærekraftig leverandør?

    Matvareexpressen er en bærekraftig grossist som alltid søker etter å samle det største vareutvalg i sitt varelager. Alt fra kortreiste lokalprodukter, økologiske varer og ferske brødvarer til meieri- og storhusholdningsprodukter fra de største produsentene kan man bestille fra oss.

    Dette gir færre store varebiler på veiene og fører direkte til mindre miljøbelastning.

    Konsekvensen av dette er at alle våre kunder kan bestille et variert sortiment fra en leverandør og få alt levert i en av våre miljøvennlige biler og dermed gjøre miljøavtrykket minst mulig.

    PLUSS PÅ MER

    Direktelink: /faq/sporsmal/hvordan-er-vi-en-baerekraftig-leverandor/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Firmakunder/avtalekunder

    Vi fakturerer alle våre bedriftskunder hver 14. dag.
    Faktura sender fortrinnsvis på EHF eller epost.

    Direktelink: /faq/sporsmal/betalingsmater/
    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Kontakt oss

    Matvareexpressens kundeservice er åpen via telefon 0700-1700 alle ukedager.

    40001701

    VALG 1 - STAVANGER
    VALG 2 - BERGEN
    VALG 3 - HAUGESUND
    VALG 4 - AGDER
    VALG 5 - FAKTURA & ADMINISTRASJON

    Kundeservice@mve.no

    I hver avdeling er driftsleder tilgjengelig for henvendelser, samt en utnevnt kunderådgiver.
    Det er også mulig å henvende seg via chat på nettsiden, eller via e-mail. Vi garanterer svar på alle skriftlige henvendelser innen en time innenfor arbeidstiden. På telefon svarer vi alltid med en gang.

    Direktelink: /faq/sporsmal/kontakt-oss/
    Sist oppdatert: 13.01.2021
  • Hvordan bruke nettbutikken?

    Design forklaring etter nettsiden er ferdig og klar.

    Direktelink: /faq/sporsmal/hvordan-bruke-nettbutikken/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Kvalitet

    I Matvareexpressen leverer vi kun ut varer som vi ville handlet selv på butikken. Vi har en felles håndbok for de ansatte og alle blir lært opp i varehåndtering som sikrer best kvalitet for matvarene vi leverer ut.

    Frukt og grønnsaker får vi levert inn til vårt lager en dag før levering til kunde. Dette fører til veldig god grad av ferskhet på varer og minsker svinn både innad i vårt selskap og ute hos kundene.

    Direktelink: /faq/sporsmal/kvalitet/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Hva er måltidshjelpen for barnehager?

    Matvareexpressen har utviklet en oppskriftsdatabase spesielt designet for barnehager. Vår «Lunsjekspert» har blitt sendt ut til barnehager av varierende størrelser for å kartlegge deres behov. Etter dette har vi satt sammen 100 oppskrifter og lagd tre versjoner av hver oppskrift som er beregnet på antall barn: 30 barn, 50 barn og 70 barn. I hver oppskrift blir det opplyst om næringsinnhold og mengde mat pr. barn.

    Hovedprinsippet i «Måltidshjelpen» er at det skal være enkelt for de ansatte å lage god og riktig mat som er tilpasset barna i barnehagene.

    Måltidene i barnehagen er en utrolig viktig del av hverdagen. Barna skal få i seg næring og lære seg gode vaner når det gjelder kosthold. I tillegg skal måltidene være spennende og velsmakende. Barna skal også utfordres og de skal lære seg hvordan man hjelper til med enkle gjøremål på kjøkkenet. Dette er noe vi i Matvareexpressen tar på alvor og vi ønsker å hjelpe til med ved å tilby dere Måltidshjelpen.

    Måltidshjelpen skal samle barna rundt et godt, sunt og lærerikt måltid.

    Oppskriftspakkene har et oppsett og en fremgangsmåte man kan stole på. De er lett tilgjengelig i MVE sin nettbutikk, og kan enkelt handles sammen med andre varer.

    Vi ønsker også at oppskriftene skal kunne brukes på en slik måte at man kan involvere barna praktisk i matlagingen. Måleenhet vil etter beste evne ikke inneholde gram, halve grønnsaker etc. Vi skal holdes oss til enkle begreper og så mye «helt» som mulig. Da vil vi ikke bare gjøre oppskriftene mer lettforklarlig, vi vil også bidra til å redusere matsvinn og plastbruk.

    Direktelink: /faq/sporsmal/hva-er-maltidshjelpen-barnehager/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Hensikten med Måltidshjelpen

    VI SKAL:
    • Gjøre det lettere å følge retningslinjene til helsedirektoratet
    • Gjøre det lettere å tilby et sunt og variert kosthold
    • Gjøre matlaging inspirerende og enkelt for de ansvarlige
    • Ha gode råvarer, stort utvalg, og gode priser
    * Gjøre det lettere for barnehager å servere spennende mat, men samtidig forholde seg til stramme budsjetter.

    Direktelink: /faq/sporsmal/hensikten-med-maltidshjelpen/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Fysisk oppskriftshefte

    Vi har trykket opp fysisk oppskriftshefte som inneholder alle oppskriftene. Disse vil bli delt ut til matansvarlige i hver barnehage. Man kan også finne den i sin helhet digitalt HER_LENKE.

    Direktelink: /faq/sporsmal/fysisk-oppskriftshefte/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Karbonnøytrale ansatte

    Ved å plante 5 trær per ansatt blir Matvareexpressen karbonnøytrale. Trærne vil over til binde over 410 tonn CO2.

    Treplantingen gjøres via "Trefadder AS".

    "Trefadder" er et norsk initiativ for å bygge klimaskog i samarbeid med norske gårdsbruk for å skape et bedre klima, økt biologisk mangfold og flere lokale arbeidsplasser.

    All treplanting skjer i Norge av utdannet fagpersonell og på de områder som gir best forutsetninger for maksimal vekst og høyest kvalitet.

    Direktelink: /faq/sporsmal/karbonnoytrale-ansatte/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Brosjyremateriell

    Vi har gjort et bevisst valg om å erstatte alle trykksaker med miljøvennlig papir produsert av jordbruksavfall.

    Direktelink: /faq/sporsmal/brosjyremateriell/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Miljøfyrtårn

    Matvareexpressen blir miljøfyrtårnsertifisert som også skal bidra til eget miljøregnskap for bedriften.

    Direktelink: /faq/sporsmal/miljofyrtarn/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Ordrebehandling

    Når Matvareexpressen mottar en bestilling gjennomgås denne først for å avdekke eventuelle feil som kan være gjort av bestiller. Fra tid til annen bestiller kunder feil. F.eks. 115 melk istedenfor 15 melk. Dette er våre ansatte opplært til å fange opp. Ved slike tilfeller ringer vår ansatt den bestillingsansvarlige for avklaring. Kunden har ved innsending av bestilling mulighet til å legge ved en kommentar.

    Når varepakker gjennomgår ordren sjekkes det for kommentarer kunden har lagt igjen. Dette gjør at kunden også har kontakt med dem som faktisk pakker ordren for dem. Det gjør også at kunden kan kommunisere med sjåfør før levering finner sted. Ordren sjekkes deretter for spesiell leveringsadresse. Ved utsjekk kan nemlig kunden velge en annen leveringsadresse enn det som er vanlig, om ønskelig. Om det viser seg å være en annen leveringsadresse vil vår logistikkansvarlig planlegge rute ift. dette.

    Matvareexpressen har alltid som mål å levere 100% prosent av bestillers bestilling og har på plass teknologiske løsninger for å få dette til. I sjeldne tilfeller hvor det fortsatt er mangel har Matvareexpressen sterke rutiner for hva som skal gjøres. Ved mangler ringes alltid kunde slik at man sammen kan avtale alternative produkt. Dette kan foregå ved at Matvareexpressen beskriver forskjellige alternativ, eller at kunde går inn i nettbutikk og velger et annet alternativ. Ved slike tilfeller gjøres dette mellom 08 og 14.00 dagen før levering slik at kunden får tid på seg til å eventuelt endre sine planer. Ved bestilling og utsjekk i kasse på nettbutikk velger kunden om de godtar erstatningsvarer eller ikke. F.eks. at vi kan levere Skinke fra Stabburet, selv om kunde har bestilt Gilde.

    Denne regelen gjelder kun for varer som er naturlig å bytte. Dvs. at Matvareexpressen vil ikke bytte til en vare som f.eks. er vesentlig dyrere uten å ringe kunden først for tillatelse. Denne funksjonen forenkler prosessen i mange tilfeller.

    Direktelink: /faq/sporsmal/ordrebehandling/
    Sist oppdatert: 28.01.2020
  • Hva leverer vi?

    Matvareexpressen er en totalleverandør av dagligvarer og tilbyr et stort sortiment varer. Hvorfor er det så bra?:

    • Mindre administrering for kunden:
    Kunden trenger kun å bestille hos en leverandør som leverer alt av varer. Dette fører til at man bruker mindre tid på selve bestillingen, og man får færre fakturaer å holde oversikt over.

    • Kunden har kun en leverandør å forholde seg til. Dette gjør at det blir mindre forvirring rundt leveringstider, kontaktinfo, bestillingsfrister og vareutvalg.

    • Ett enkelt varemottak. Kunden slipper å måtte ta seg tid til flere varemottak ila en uke.

    • Miljø. Vi ønsker alltid å legge så lite trykk på miljøet som overhodet mulig. Dette gjør vi ved at kunden kan bestille alle varekategorier hos oss og få det levert på én bil. Vi har også som standard å kunne levere alle varer i stk. Da blir all ytre emballasje fjernet av oss og kildesortert på hovedlager, og kunden får mindre avfall å ta stilling til.

    Direktelink: /faq/sporsmal/hva-leverer-vi/
    Sist oppdatert: 11.05.2020
  • Hvem er vi for?

    Matvareexpressen leverer dagligvarer til alle i bedriftsmarkedet som ønsker en leverandør med fokus på kvalitet, hygiene, utvalg, bærekraft og miljø.

    Matvareexpressen tilbyr også levering til privatkunder.

    Vi har også et stort fokus på å være den aller beste samarbeidspartneren for barnehager. Hos oss kan man være trygg på at barna får varer av beste mulige kvalitet og at de ansatte i barnehagen får den beste mulige servicen.

    Vi leverer til alle bedrifter, kantiner, barnehager, idrettslag og arrangementer.

    Direktelink: /faq/sporsmal/hvem-er-vi-for/
    Sist oppdatert: 05.11.2020
FAQ Ofte stilte spørsmål - FAQ
Nettbutikken
Leverer vi til deg?
Priser
Retur av pant
Bruker- og salgsbetingelser
Personvern og vilkår
Matvareexpresen
Hjelp og kundeservice
Om oss
Avdelinger
Ansvar og miljø
Jobb og karriere
Kundeservice
4000 1701
kundeservice@mve.no
Åpningstider: 
man-fre: 07.00-16.00
2021 MatvareExpressen Norge AS. Alle rettigheter.